با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران

آ

  • آی‌تی بررسی تطبیقی آشنایی با مهارتهای فناوری اطلاعات: کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه تهران و دانشگاه اسلو [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 107-119]

  • آینده شغلی دیدگاه دانشجویان رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور محمودآباد نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 129-134]

ا

  • اثربخشی اثربخشی درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری: مورد پژوهی دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 78-96]

  • ایران شناسی تحلیل استنادی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد رشته ایران‌شناسی موجود در بنیاد ایران‌شناسی طی سال های 1385-1391 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 41-56]

  • ارزیابی ارزیابی وضعیت مدیریت کتابخانه‌های دانشگاه بوعلی سینا همدان بر اساس مدل مدیریت کیفیت جامع [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 52-60]

  • ارزیابی کیفی بررسی وضعیت خدمات ارائه شده در کتابخانه و مرکز اسناد آستان مقدس احمدی و محمدی شاه چراغ(ع) بر مبنای مدل تحلیل شکاف لیب کوال [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-96]

  • استان فارس بررسی موانع تأثیرگذار بر اجرای امانت بین کتابخانه‌ای و خدمات تحویل مدرک در کتابخانه‌های عمومی استان فارس از دیدگاه مدیران و کتابداران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 50-61]

  • اصول کتابداری اثربخشی درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری: مورد پژوهی دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 78-96]

  • اضطراب کتابخانه‌ای بررسی ارتباط اضطراب کتابخانه‌ای و تیپ‌های شخصیت درون‌گرا و برون‌گرا در دانشجویان رشته‌های انسانی دانشگاه پیام نور استان قم [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 61-74]

  • اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور مدیریت اطلاعات شخصی آکادمیک: بررسی موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 97-106]

  • امانت بین کتابخانه‌ای بررسی موانع تأثیرگذار بر اجرای امانت بین کتابخانه‌ای و خدمات تحویل مدرک در کتابخانه‌های عمومی استان فارس از دیدگاه مدیران و کتابداران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 50-61]

  • انتقال دانش بررسی میزان تأثیر انگیزاننده‌های مؤثر بر تسریع روند پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان از دیدگاه کارکنان این شرکت [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 26-38]

  • انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران بررسی عملکرد انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران از دیدگاه اعضای هیأت مدیره و مسئولین آن [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-86]

  • انگیزاننده‌های بیرونی بررسی میزان تأثیر انگیزاننده‌های مؤثر بر تسریع روند پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان از دیدگاه کارکنان این شرکت [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 26-38]

  • انگیزاننده‌های درونی بررسی میزان تأثیر انگیزاننده‌های مؤثر بر تسریع روند پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان از دیدگاه کارکنان این شرکت [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 26-38]

  • اهواز تدوین برنامة راهبردی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از تحلیل *SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 13-30]

ب

  • بازیابی اطلاعات تحلیل محتوای دو دهه پژوهش در حوزۀ بازیابی اطلاعات [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-76]

  • برنامه ریزی راهبردی تدوین برنامة راهبردی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از تحلیل *SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 13-30]

  • برنامه‌ریزی راهبردی برنامه‌ریزی راهبردی در کتابخانه تخصصی پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله بر اساس روش تحلیل راهبردی SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 84-96]

  • بنیاد ایران‌شناسی تحلیل استنادی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد رشته ایران‌شناسی موجود در بنیاد ایران‌شناسی طی سال های 1385-1391 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 41-56]

پ

  • پایان‌نامه بررسی سیرگرایش موضوعی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران بین سال‌های 1384 تا 1390 [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 75-88]

  • پیاده‌سازی شناسایی عوامل کلیدی توانمندساز در پیاده‌سازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-83]

  • پیاده‌سازی مدیریت دانش بررسی میزان تأثیر انگیزاننده‌های مؤثر بر تسریع روند پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان از دیدگاه کارکنان این شرکت [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 26-38]

  • پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله برنامه‌ریزی راهبردی در کتابخانه تخصصی پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله بر اساس روش تحلیل راهبردی SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 84-96]

ت

  • تیپ شخصیتی بررسی ارتباط اضطراب کتابخانه‌ای و تیپ‌های شخصیت درون‌گرا و برون‌گرا در دانشجویان رشته‌های انسانی دانشگاه پیام نور استان قم [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 61-74]

  • تحلیل استنادی تحلیل استنادی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد رشته ایران‌شناسی موجود در بنیاد ایران‌شناسی طی سال های 1385-1391 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 41-56]

  • تحلیل استنادی تحلیل استنادی مقالات جمعیت‌شناسی ایران برای دسته‌بندی نویسندگان تأثیر‌گذار و تعیین حوزه‌های در حال ظهور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 27-36]

  • تحلیل اطلاعات مصورسازی اطلاعات و زمینه‌های به‌کارگیری آن در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 97-111]

  • تحلیل سوات تدوین برنامة راهبردی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از تحلیل *SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 13-30]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای دو دهه پژوهش در حوزۀ بازیابی اطلاعات [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-76]

  • تعامل میان انسان و رایانه مصورسازی اطلاعات و زمینه‌های به‌کارگیری آن در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 97-111]

  • تفکرانتقادی بررسی رابطه بین مهارت‌های تفکرانتقادی در مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی 1389 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 97-108]

  • تفکر سیستمی بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 117-128]

  • تولید علم تحلیل محتوای دو دهه پژوهش در حوزۀ بازیابی اطلاعات [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-76]

ج

  • جمعیت‌شناسی ایران تحلیل استنادی مقالات جمعیت‌شناسی ایران برای دسته‌بندی نویسندگان تأثیر‌گذار و تعیین حوزه‌های در حال ظهور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 27-36]

چ

  • چشم‌انداز مشترک بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 117-128]

  • چکیده ساختار یافته اهمیت رعایت معیارهای استاندارد چکیده‌نویسی در مقالات چاپ شده در مجلات [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 109-116]

  • چکیده ساختار نیافته اهمیت رعایت معیارهای استاندارد چکیده‌نویسی در مقالات چاپ شده در مجلات [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 109-116]

  • چکیده‌نویسی اهمیت رعایت معیارهای استاندارد چکیده‌نویسی در مقالات چاپ شده در مجلات [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 109-116]

خ

  • خدمات تحویل مدرک بررسی موانع تأثیرگذار بر اجرای امانت بین کتابخانه‌ای و خدمات تحویل مدرک در کتابخانه‌های عمومی استان فارس از دیدگاه مدیران و کتابداران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 50-61]

  • خدمات کتابخانه بررسی وضعیت خدمات ارائه شده در کتابخانه و مرکز اسناد آستان مقدس احمدی و محمدی شاه چراغ(ع) بر مبنای مدل تحلیل شکاف لیب کوال [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-96]

د

  • دانشجویان رشته علوم تربیتی اثربخشی درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری: مورد پژوهی دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 78-96]

  • دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی بررسی رابطه بین مهارت‌های تفکرانتقادی در مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی 1389 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 97-108]

  • دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی دیدگاه دانشجویان رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور محمودآباد نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 129-134]

  • دانشگاه اسلو بررسی تطبیقی آشنایی با مهارتهای فناوری اطلاعات: کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه تهران و دانشگاه اسلو [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 107-119]

  • دانشگاه اصفهان مهارت‌های آموزشی کتابداران شاغل در کتابخانه‌های دانشگاهی اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 120-126]

  • دانشگاه اصفهان بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتاب‌های الکترونیکی در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]

  • دانشگاه پیام نور قم بررسی ارتباط اضطراب کتابخانه‌ای و تیپ‌های شخصیت درون‌گرا و برون‌گرا در دانشجویان رشته‌های انسانی دانشگاه پیام نور استان قم [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 61-74]

  • دانشگاه تهران بررسی تطبیقی آشنایی با مهارتهای فناوری اطلاعات: کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه تهران و دانشگاه اسلو [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 107-119]

  • دانشگاه شیراز بررسی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه شیراز با استفاده از مدل لیب کوال [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 37-49]

  • دانشگاه شهید بهشتی اثربخشی درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری: مورد پژوهی دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 78-96]

  • دانشگاه شهید چمران تدوین برنامة راهبردی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از تحلیل *SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 13-30]

  • دانشگاه صنعتی اصفهان بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتاب‌های الکترونیکی در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]

  • دانشگاه علامه طباطبایی بررسی رابطه بین مهارت‌های تفکرانتقادی در مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی 1389 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 97-108]

  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مهارت‌های آموزشی کتابداران شاغل در کتابخانه‌های دانشگاهی اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 120-126]

  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتاب‌های الکترونیکی در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]

  • درگیری شغلی بررسی رابطه هوش اخلاقی و مشارکت کاری کتابداران دانشگاهی شهر تهران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 62-68]

ر

  • رشته تحصیلی دیدگاه دانشجویان رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور محمودآباد نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 129-134]

  • رفتار استفاده از اطلاعات بررسی جنبه های چهارگانه رفتار اطلاعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی در مواجهه با منابع اطلاعاتی پیوسته [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-74]

  • رفتار اطلاع یابی بررسی جنبه های چهارگانه رفتار اطلاعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی در مواجهه با منابع اطلاعاتی پیوسته [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-74]

  • رفتار اطلاعاتی بررسی جنبه های چهارگانه رفتار اطلاعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی در مواجهه با منابع اطلاعاتی پیوسته [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-74]

  • رفتار اطلاع جویی بررسی جنبه های چهارگانه رفتار اطلاعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی در مواجهه با منابع اطلاعاتی پیوسته [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-74]

  • روابط کتابشناختی بررسی میزان توانایی یونی مارک در نشان دادن روابط کتابشناختی از طریق فیلدهای بلوک 4-- [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-40]

س

  • سامانه مدیریت محتوای نشریات شناسایی و بررسی مقایسه‌ای امکانات و قابلیتهای بخش همترازخوانی سامانه‌های مدیریت پایگاه نشریات ملی و بین‌المللی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 13-26]

  • سیستمهای اطلاعاتی شناسایی و بررسی مقایسه‌ای امکانات و قابلیتهای بخش همترازخوانی سامانه‌های مدیریت پایگاه نشریات ملی و بین‌المللی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 13-26]

  • سنجش کارآیی بررسی عملکرد انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران از دیدگاه اعضای هیأت مدیره و مسئولین آن [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-86]

  • سواد اطلاعاتی بررسی رابطه بین مهارت‌های تفکرانتقادی در مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی 1389 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 97-108]

ش

  • شرکت پالایش نفت اصفهان بررسی میزان تأثیر انگیزاننده‌های مؤثر بر تسریع روند پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان از دیدگاه کارکنان این شرکت [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 26-38]

ط

  • طبقه بندی F.R.B.R بررسی میزان توانایی یونی مارک در نشان دادن روابط کتابشناختی از طریق فیلدهای بلوک 4-- [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-40]

  • طبقه بندی اسمیراگلیا بررسی میزان توانایی یونی مارک در نشان دادن روابط کتابشناختی از طریق فیلدهای بلوک 4-- [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-40]

  • طبقه بندی تیلت بررسی میزان توانایی یونی مارک در نشان دادن روابط کتابشناختی از طریق فیلدهای بلوک 4-- [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-40]

ع

  • علم اطلاعات و دانش شناسی تدوین برنامة راهبردی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از تحلیل *SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 13-30]

  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی مصورسازی اطلاعات و زمینه‌های به‌کارگیری آن در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 97-111]

  • علم‌اطلاعات و دانش‌شناسی بررسی سیرگرایش موضوعی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران بین سال‌های 1384 تا 1390 [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 75-88]

  • علم‌سنجی تحلیل محتوای دو دهه پژوهش در حوزۀ بازیابی اطلاعات [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-76]

  • عملکرد بررسی عملکرد انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران از دیدگاه اعضای هیأت مدیره و مسئولین آن [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-86]

  • عوامل کلیدی شناسایی عوامل کلیدی توانمندساز در پیاده‌سازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-83]

ف

  • فرایند همترازخوانی شناسایی و بررسی مقایسه‌ای امکانات و قابلیتهای بخش همترازخوانی سامانه‌های مدیریت پایگاه نشریات ملی و بین‌المللی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 13-26]

  • فرمت کتابشناختی یونی مارک بررسی میزان توانایی یونی مارک در نشان دادن روابط کتابشناختی از طریق فیلدهای بلوک 4-- [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-40]

  • فعالیت‌های آموزشی بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتاب‌های الکترونیکی در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]

  • فعالیت‌های پژوهشی بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتاب‌های الکترونیکی در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]

ک

  • کتابخانة آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) بررسی وضعیت خدمات ارائه شده در کتابخانه و مرکز اسناد آستان مقدس احمدی و محمدی شاه چراغ(ع) بر مبنای مدل تحلیل شکاف لیب کوال [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-96]

  • کتابخانه بررسی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه شیراز با استفاده از مدل لیب کوال [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 37-49]

  • کتابخانه عمومی بررسی موانع تأثیرگذار بر اجرای امانت بین کتابخانه‌ای و خدمات تحویل مدرک در کتابخانه‌های عمومی استان فارس از دیدگاه مدیران و کتابداران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 50-61]

  • کتابخانه های تخصصی برنامه‌ریزی راهبردی در کتابخانه تخصصی پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله بر اساس روش تحلیل راهبردی SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 84-96]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی ارتباط اضطراب کتابخانه‌ای و تیپ‌های شخصیت درون‌گرا و برون‌گرا در دانشجویان رشته‌های انسانی دانشگاه پیام نور استان قم [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 61-74]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی مهارت‌های آموزشی کتابداران شاغل در کتابخانه‌های دانشگاهی اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 120-126]

  • کتابخانه‌های دانشگاه بوعلی ارزیابی وضعیت مدیریت کتابخانه‌های دانشگاه بوعلی سینا همدان بر اساس مدل مدیریت کیفیت جامع [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 52-60]

  • کتابداران مهارت‌های آموزشی کتابداران شاغل در کتابخانه‌های دانشگاهی اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 120-126]

  • کتابداران بررسی رابطه هوش اخلاقی و مشارکت کاری کتابداران دانشگاهی شهر تهران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 62-68]

  • کتابداران دانشگاهی بررسی تطبیقی آشنایی با مهارتهای فناوری اطلاعات: کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه تهران و دانشگاه اسلو [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 107-119]

  • کتابداری و اطلاع‌رسانی بررسی سیرگرایش موضوعی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران بین سال‌های 1384 تا 1390 [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 75-88]

  • کتابداری و اطلاع‌رسانی تحلیل محتوای دو دهه پژوهش در حوزۀ بازیابی اطلاعات [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-76]

  • کتاب‌های الکترونیکی بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتاب‌های الکترونیکی در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]

  • کیفیت خدمات بررسی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه شیراز با استفاده از مدل لیب کوال [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 37-49]

گ

  • گرایش موضوعی بررسی سیرگرایش موضوعی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران بین سال‌های 1384 تا 1390 [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 75-88]

  • گرایش موضوعی تحلیل استنادی مقالات جمعیت‌شناسی ایران برای دسته‌بندی نویسندگان تأثیر‌گذار و تعیین حوزه‌های در حال ظهور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 27-36]

ل

  • لیب کوال بررسی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه شیراز با استفاده از مدل لیب کوال [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 37-49]

  • لیب‌کوال بررسی وضعیت خدمات ارائه شده در کتابخانه و مرکز اسناد آستان مقدس احمدی و محمدی شاه چراغ(ع) بر مبنای مدل تحلیل شکاف لیب کوال [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-96]

م

  • مآخذ پایان‌نامه‌ها تحلیل استنادی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد رشته ایران‌شناسی موجود در بنیاد ایران‌شناسی طی سال های 1385-1391 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 41-56]

  • مجلات کتابداری و اطلاع‌رسانی اهمیت رعایت معیارهای استاندارد چکیده‌نویسی در مقالات چاپ شده در مجلات [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 109-116]

  • مدیران و کارشناسان ارشد شناسایی عوامل کلیدی توانمندساز در پیاده‌سازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-83]

  • مدیریت اطلاعات مدیریت اطلاعات شخصی آکادمیک: بررسی موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 97-106]

  • مدیریت اطلاعات آکادمیک مدیریت اطلاعات شخصی آکادمیک: بررسی موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 97-106]

  • مدیریت اطلاعات شخصی مدیریت اطلاعات شخصی آکادمیک: بررسی موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 97-106]

  • مدیریت دانش شناسایی عوامل کلیدی توانمندساز در پیاده‌سازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-83]

  • مدیریت دانش بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 117-128]

  • مدیریت کتابخانه ارزیابی وضعیت مدیریت کتابخانه‌های دانشگاه بوعلی سینا همدان بر اساس مدل مدیریت کیفیت جامع [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 52-60]

  • مدیریت کیفیت جامع ارزیابی وضعیت مدیریت کتابخانه‌های دانشگاه بوعلی سینا همدان بر اساس مدل مدیریت کیفیت جامع [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 52-60]

  • مدل بکوویتز و ویلیامز شناسایی عوامل کلیدی توانمندساز در پیاده‌سازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-83]

  • مدل‌های ذهنی بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 117-128]

  • مرکز اسناد آستان قدس رضوی شناسایی عوامل کلیدی توانمندساز در پیاده‌سازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-83]

  • مشارکت کاری بررسی رابطه هوش اخلاقی و مشارکت کاری کتابداران دانشگاهی شهر تهران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 62-68]

  • مصورسازی مصورسازی اطلاعات و زمینه‌های به‌کارگیری آن در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 97-111]

  • مهارت‌های آموزشی مهارت‌های آموزشی کتابداران شاغل در کتابخانه‌های دانشگاهی اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 120-126]

  • مهارتهای فناوری اطلاعات بررسی تطبیقی آشنایی با مهارتهای فناوری اطلاعات: کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه تهران و دانشگاه اسلو [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 107-119]

ن

  • نیاز اطلاعاتی بررسی جنبه های چهارگانه رفتار اطلاعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی در مواجهه با منابع اطلاعاتی پیوسته [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-74]

  • نقشه علمی تحلیل استنادی مقالات جمعیت‌شناسی ایران برای دسته‌بندی نویسندگان تأثیر‌گذار و تعیین حوزه‌های در حال ظهور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 27-36]

ه

  • هم‌استنادی تحلیل استنادی مقالات جمعیت‌شناسی ایران برای دسته‌بندی نویسندگان تأثیر‌گذار و تعیین حوزه‌های در حال ظهور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 27-36]

  • همکاری بین کتابخانه‌ای بررسی موانع تأثیرگذار بر اجرای امانت بین کتابخانه‌ای و خدمات تحویل مدرک در کتابخانه‌های عمومی استان فارس از دیدگاه مدیران و کتابداران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 50-61]

  • هوش اخلاقی بررسی رابطه هوش اخلاقی و مشارکت کاری کتابداران دانشگاهی شهر تهران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 62-68]

  • هیئت علمی.   بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتاب‌های الکترونیکی در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]

ی

  • یادگیری تیمی بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 117-128]

  • یادگیری سازمانی بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 117-128]